15 år!

hallå där :))
varit på spa på kurorten, jätte mysigt!
badat jacuzzi & bastat o lite sånt.
 drack även en smoothie, jätte go :)

imorses så blev jag väckt av min mamma & brorsan som sjöng, så fick jätte fina paket!
Av min mamma & brorsan fick jag en Kingsland t-shirt, två st KL strumpor, KL ridhandskar, prestige sadel, jätte söt nyckelring,& smyckeskrin.
Av mina kusiner & min morbror & hans fru fick jag en thomas sabo diamant, vita stenen betyder "april"
Sen så kom Alice & Wilma & Martin och då fick jag en kingsland tröja av alice,wilma,martin,david,adam,joel.
& ett lila/grått Eskadron schabrak av alice & wilmis.
fick nycklar till moppen av martin, såå nu ska jag ta körkortet.
TACK SÅ MYCKET!

i skolan idag så gav cissie mig presenter, HAHA !
hon är så go den människa, hon sjunger värsta gulligt.. jag trodde ett tag att jag skulle dö av skratt.
hon vet att jag inte gillar godis så jätte mkt, men i jordgubbs-godis. Så fick en godispåse av henne <3
& jag fyller ju 15 år. Så har den lilla busungen köpt kondomer till mig, haha du är söt du!


NAW!
fick jätte fina blommor av min fina philip! <3

 hihi rosa <3
fick även jätte fina blommor av mormor & bus, tackar! :D

haft en jätte bra dag :D
lite tråkigt att min favvo-valp åkte idag, lite sådär sorligt :/ <3



Kommentarer
Postat av: cissi

GRATTIS IGEN SÖTIS!

2011-04-15 @ 16:35:44
URL: http://cissijohaansson.blogg.se/
Postat av: johanna

grattis :D Men kan du inte fota allting och lägga ut ?:D

2011-04-16 @ 11:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0