Gästblogg

Hellu!
Isabell fråga mig om jag ville gästblogg lite och det ville jag :)

Jag heter Sanna Johansson och är 15 år men fyller 16 år i ocktober.
Jag går i skolan som alla ni andra , kanske inte precis har det lättaste livet, men har några vänner som är riktiga för mig!
På fritiden så är jag mkt ute i stallet och är med kompisar och hjälper till och på fredag rider jag också :)
Min favo ponny är Cindy och hon är nästan allt för mig... jag gillar att hjälpa till väldigt mkt ;)

Isabells blogg tycker jag är rolig för man får reda på vad hon gör med sina ponnyer och ibland får men tips vad man kan göra och sen får man reda på vad hon gör och vad hon tycker och hur det går för henne på tävling/ träning

Jag tycker att Isabell är väldigt snäll och omtäksam person, om man mår dåligt och vill prata med någon så vet man att man alltid kan komma och prata med henne och det känns väldigt bra och hon lyssnar och vill alltid hjälpa till :)
Jag gillar att vara med henne för min så är hon en riktig kompis!
Hon är bäst ! <3

www.alwaysdrems.blogg.se    heter min blogg som ni kan kika in på när ni har tid. Jag skriver mkt vad jag gör på dagarna och ibland vad jag tycker och hur det går för mig i stallet och i skolan m.m :)

detta var allt för mig , ha det bäst! , bye bye



Kommentarer
Postat av: Josefinte Thorsell

Tkr desamma om Isabell, allt där stämmer!;)<3

2011-04-06 @ 07:30:46
URL: http://jossethorsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0