hej!

Hej alla söta läsare ;)

måste bara tacka för fina kommentarer, de värmer ska ni veta!♥

igår så blev de ingen paintboll för min del, så fille & joel & jollen drog dit ist.
Dom hade roligt iaf!
jag red sickan & amie i gamla ridhuset och hoppade ngr språng me dom.
Verkligen jätte fina va dom, <3!

sen så drog jag till martin och prova hans moppe, första gången jag prova. Tkr de va svårt att köra, men jag lär mig väl.
Ngn som ska ha moppe i år då ?
 
fick typ 11 st lappar där de stog va jag va bra på osv.
från ngr i min klass, <3

nu ska jag äta lite & sen fixa me hundar + valparna. Min mamma & brorsan är i vårgårda o spelar fotbolls cup, så är ensam hemma nu :/
philip åkte hem vid 1 *snyft*
sen ska jag & cissi cykla till stallet. Ska mocka & fixa allt å rida  tre ponnysar.
tur att jag har cissi som kmr hjälpa mig idag!

bloggar sen när jag kmr hem.
Nu vill jag veta va NI vill läsa om, va som helst så skriv en kommentar.
Typ mer om mina hästar, eller videblogg, outfit, massa bilder ?
kommentera va ni vill läsa om!
pussar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

videblogg

2011-04-03 @ 17:59:23
Postat av: Cornelia

Hur dina mål ser ut med ponnyerna ;)

vidoblogg kanske då och då :)

puss :*

likear dina filmer på hästarna :) tror dem dra med sig mer läsare ;) <3

2011-04-04 @ 17:36:52
Postat av: elin

om dina hästar, hästar du haft förut och mer bilder! :)

2011-04-04 @ 18:12:36
URL: http://elinpelinbus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0