helt vanlig dag!

Nemen hallå där!
just nu så sitter jag och lyssnar på musik.
Har ont i huvudet, va kan de bero på nu då ?
i 8an så har jag blivit mkt latar usch på mig. I 7an så plugga jag mkt, men nu de sista här så pallar jag inte.
men i 9an så måste jag börja plugga mer.

iaf, ridit ut på amie me sanna och de blåste kan jag säga. Red sikis i ridhuset, jätte fin va han!
Sussie red jag åxå i ridhuset, hon va fin.

Nu ska jag springa ner och hämta lite läxor.
Ska sova tidigt idag, blir kolla på OC som får mig lite gladare ;)
 



daffo-lina ♥

Kommentarer
Postat av: dafina

puss på dig!<3

när fyller du år?<3 ska fixa så att du får träffa Anagina! (om jag nu kan):S

2011-04-07 @ 16:48:07
URL: http://daffo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0