Dag 1 -om mig

Hello!
Jag heter Isabell Härmark, (som ni redan vet kanske?)
iaf, jag bor i en liten stad som heter Falköping i Västra Götaland.
Jag blir 15 år i april och tkr tiden har gått väldigt fort.

När jag va liten va jag oftast snäll & glad. Höll på me de ena & de andra.
fick en foderponny när jag va 6 år, en liten bponny på 120 cm.
Jag gick i gymnastik 2-3 ggr i veckan i tidaholm. Dansade även mkt balett tills jag blev 10 år. Gick även hiphop dans.
Gick i fotboll, men de hann jag inte me så jag slutade.
Senare me åren så slutade jag me gymnastik, och ville bara rida & dansa.
Som liten har jag alltid gillat att dansa.

Som person så skrattar jag nästan åt allt & vill gärna skojja till livet lite extra.
Jag är glad, envis och snäll.
Kan bli sårad väldigt lätt & tar åt mig om ngn säger ngt taskigt eller är dum mot mig.
Har en bästa vän som alltid finns där för mig, så jah har alltid ngn att prata me.
Mår dåligt när folk snackar skit om mig, fast jag försöker inte bry mig.
Annars har jag jätte snälla vänner som bor lite överallt i sverige.
Min pojkvän träffar jag inte så ofta, för han bor i småland. De är skit tråkigt, för jag kan säga verkligen allt till fille. Men på helger & lov så träffas vi ♥
Jag har en underbar mamma, som är sjukt snäll! Skulle aldrig klara mig utan min mammi :/

På dagarna så går jag i skolan & direkt när jag kommit hem o fixat &sånt drar jag till stallet.
Sköter om mina sötisar, sen kmr jag hem runt halv 8. Pluggar & sitter vid datorn, jag är ingen plugghäst direkt. Pluggar mkt i skolan så jag hinner göra annat på kvällen ;)
Har två hopp-ponnysar Amie & Sickan.
Jag gillar lite mer racerponnysar, alltid gillat de ;)
Har varit rättså rädd ryttare när jag va  mindre, de va som först när jag fick sikis som jag blev mer tuffare.
Rider mkt dressyr hemma, hoppar nästan bara för tränare.
 



Kommentarer
Postat av: cissi

älskning ! <3



du vet att du klarar allt ;)

2011-02-22 @ 21:58:19
URL: http://cissijohaansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0