hellooo

1.Vad/vem fick dig att skratta idag?  philip, han får mig alltid att garva ihjäl mig.

2. Vad gjorde du 8.00 imorse?  sov

3. Vad gjorde du för 30 min sen?  kollade på filmklipp som anagina hade laddat upp (a)

4. Vad hände dig 1993? jag fanns inte ens då..

6. Tre ord varför du sist spydde? jag mådde dåligt

7. Vilken färg är din hårborste? - rosa,svart,röd

8. Vad köpte du sist? hmm, kingsland väst ?

9. Vad fick du senast i present? typ, present vetefan. Fick kläder & en kingsland väst förra veckan om de räknas ?!

10. Vilken färg är din dörr? white

11. Var förvarar du dina pengar? - kortet.

12. Hur var vädret igår?   - lite sol

13. Vart kramades du sist? Min mamma

14. Vad ser du fram emot? när cissi ska ringa mig & säga NU ÄR JAG I SWEDEN!

15. Vad är 15? Siffor?

16. Vilken skostorlek har du? 35-36

17. Vill du klippa dig? -  nope, eller jo toppa lite vore ju inte fel,

18. Är du över 25? nej

19. Pratar du mycket? jag kan babla på rätt bra jag,

20. Kollar du på Day´s Of Our Lives? n e j

21. Har ditt namn ett "x" i det? no

22. Känner du någon som heter Steve? Icke.

23. Hittar du på egna ord? - kan hända

25. Är du en typiskt svartsjuk person? ja, ibland

26. Vad har du för mobil? - iphone 3gs

27. Vem ringde dig sist? fillefish

28. Biter du på naglarna? - händer la

29. Har du lockigt hår? nej,rakt

30. Vilken konsert ska du på härnäst? ingen

31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? Vill inte skriva de här.

32. Hur många gånger har du svurit idag? räknar inte

33. Vilket ord/ vilken mening säger du ofta? många

34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'? Nääe

35. Ska du jobba imorgon? nejnej

36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist? fille

37. Vad borde du göra nu? SOVA

38. Har du något smeknamn? yes,

39. Sover du mycket?  nja

40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor? jaru, vet inte

41. Vad ska du göra på lördag? vet inte riktigt

42. När var du ute sist? nyss,

43. Har du gråtit idag?

44. Är du en glad person? jadå

45. Har du roligt nu? - Nä, inte så mycket. :-)

46. Vad äter du helst? köttbullar & pizza & donken jag är inte så nyttig av mig direkt.

47. Vem var du med sist? min broR

48. Vad heter din mamma? - ulrika

49. Vad är hela ditt namn? - isabell härmark

50. Tycker du om någon just nu? ja, helt klart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0