my hair


för typ ngr dagar sen så gjorde cissi ngn frisyr me tre inbakade flätor.
Blev inte så jätte lockigt som vi trodde, ( jag sov me dom)
inte direkt skönt att sova me sånna här flätor. Fick lust att dra ut dom lite då & då.

En del undrar hur mitt hår har blivit så långt.
- jo, jag har sparat enda sen jag va liten. Ville ha långt hår, fast när jag va mindre tkt jag de va jobbigt när min mamma borsta håret. Tkt de gjorde as ont,:S
Jag plattar nästan aldrig mitt hår, så de slits ju inte på de viset.
Låter mitt hår självtorka.
Jag klipper mig typ 2 eller 3 gånger på året. Lägger i blonda slinger hos frisören, för jag börjar få mörkt hår.
Får mkt hjälp av min bästa vän cissi, som fixar mitt hår väldigt ofta.
jaaao.
nu ska jag sova & glo på en film.
ciao!

Kommentarer
Postat av: cissi

hihi, det blev allt en lite rolig frisyr ;)haha!



usch vilken bild på mig!



puss <3

2011-02-18 @ 23:47:52
Postat av: Tanja

Nice blogg!

2011-02-19 @ 18:42:38
URL: http://mot-haravfall.net/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0