TV

Har kollat på solsidan & big brother (Y)

har även pussat på valparna, hihi! Lilly & Elton har öppnat ögonen hur gulligt som helst!
Dom tre andra tjockisarna har inte öppnat ögonen än.
Vi har döpt alla, dom tre som har inte öppnat ögonen heter Lea,Livia,Wilda.
aja, nu ska jag mysa i min säng & ta fram lite läxor som jag skulle gjort för ett bra tag sen. Men aja, de är isabell härmark vi snackar om (a)

Ställer klockan på 6 & går upp halv 7, kmr dö ärligt talat. JAG VILL SOOOVA <3
Dagens planer imon, är skola & stallet.
väntar bara på nästa lov....
Förresten så är de Göteborg Horse show nu i veckan!
Någon som ska dit ?

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

big brother är en porrserie

2011-02-21 @ 16:12:28
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: jennifer

räknas det om man ska kolla på det på tv?;)

puss♥

2011-02-21 @ 19:54:59
Postat av: Maja

Jag och Vilma ska dit på fredag ^^<3

2011-02-22 @ 16:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0