akuten

Igår så lyssna jag  på musik & snacka me min pojkvän i telefonen.
Så gungade jag typ på stolen och föll bakåt satte armbågen i golvet och slog i huvudet i sängkanten.
Svimmade av, för de gjorde så ont i armen.
Så jag & mamma åkte till skövde KSS halv 11.

Fick vänta länge där på akuten.
Röntgade armbågen, inget brutet. åh tur de!
Fick smärtstillande och åka hem. Fast hade skit ont och svimmade flera gånger, :S
Somnade klockan fem på morgonen, jippi!
Har fortfarande göööör ont, så jag tar fortfarande smärtstillande.
 snodde åxå brorsans t-shirt. (a)
fick sitta i rullstol.;O


Kommentarer
Postat av: jennifer

men lilla gumman<3 hur mår du



kram å ouss jennifer;)

2011-01-10 @ 18:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0