thousands of times stronger

Senaste


Låt du hörde:
S&M-Rihanna
Film du såg: tusen gånger starkare

Mat du åt: bakad potatis me skaldjur
Kram: mammi
Känslan: lesseeen
Resa: -
Glädje: ?
Dröm: blev jagad & skulle typ dö? ah vet sjuka drömmar.
Person du träffade: Mammis
Personen du pratade i telefon med: cissi
Personen du fick sms av: philip
Gången du var utomhus: precis nyss
Gången hela din familj åt middag tillsammans: nyss
Saken du köpte: skor

Allmänt:


Något jag längtar till: SOMMAREN, vad annars?

Något jag är rädd för:  kriminella
Sparar till: typ, inget
Pålägg som gäller: smör (Y)
Något jag önskar jag kunde: allt
Dagens dryck: cola light
Vad saknar du: min fina philip!
Tre band/artister: gillar olika
Vad har du gjort idag: Gick upp, mådde inte bra så kika film & drog till skövde & shoppade
Brukar du svära mycket: hehe, ja de gör jag nog,
Hur tidigt stiger du upp: 7, ibland kvart över.
På helgerna: Beror på
Vad ska du göra ikväll: tv,städa,bb och sen nana!
Hur många timmar sover du per natt: typ 7 ?
Vad är det för veckodag: Måndag
Bästa saken som hände mig förra sommaren: träffade philip :)
Favoritplagg i garderoben just nu: massa
Längd: 1,56 :)
Vikt: - huhu,
Byter gärna garderob med: paris hilton
Byxa eller kjol: byxor!!!!!
Senast utlästa bok:  Räcker de om jag älskar dig?
Mitt rum kan beskrivas som: litet & stökigt
Mig själv med tre ord (just nu): seg,sårad,sleten
Jag tränar: ridning
Jag ville bli när jag var liten: Flygvärdinna


Kommentarer
Postat av: A L I C I A

hejhej:)

du har piercing i naveln va?

2011-05-05 @ 19:16:42
URL: http://aliciawillbo.blogg.se/
Postat av: Isabell

hej, ja de stämmer.

:)

2011-05-06 @ 15:03:49
URL: http://isabellharmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0